Piše: Ozren Tabaković

U sklopu naše strategije društveno odgovornog poslovanja, koja se oslanja na vrijednosti koje promičemo u svakodnevnom poslovanju, ulaganje u razvoj zaposlenika, empatiju te aktivno djelovanje i vraćanje zajednici unutar koje poslujemo, početkom travnja smo započeli s našim društveno odgovornim projektom. Svoja smo znanja, ekspertizu i vrijeme, bez obaveza i financijskih naknada, transparentno komunicirali te stavili na raspolaganje malim i srednjim poduzetnicima kojima je poslovanje ugroženo uslijed pandemije COVID-19. 

Na naš se javni poziv odazvalo više od 40 poduzeća kojima se agencijski tim od 30 mladih kreativaca stavio na raspolaganje, te smo im ponudili usluge izrade digitalnih kampanja, izrade digitalnih komunikacijskih strategija, brandinga i rebrandinga usluga i proizvoda, izrade vizualnih rješenja te pronalaska novih business modela. Kako bismo na fer i transparentan način iskoristili svoje potencijale i kapacitete, te udovoljili ugroženim poduzećima, uvjet je bio da su poslovanje i radna mjesta te opstanak na tržištu poduzećima ozbiljno ugroženi pandemijom.

Nakon pomne selekcije, odabrali smo sedam poduzeća i jednu civilnu udrugu, kojima smo na raspolaganje stavili ukupno 300 agencijskih sati u protuvrijednosti od 100.000,00 kuna, dok smo za ostala poduzeća, kojima je trebala pomoć pri izradi digitalnih kampanja i strategija, organizirali skupnu online radionicu s jednim od vodećih stručnjaka u segmentu digitalnog oglašavanja i razvoja digitalnog poslovanja te im ponudili potencijalna rješenja za njihovo poslovanje. Zahvaljujući činjenici da u svom svakodnevnom poslovanju radimo na agilan način, te koristimo sprinteve u rješavanju poslovnih problema naših klijenata, uspjeli smo u kratkom vremenu pomoći većem broju tvrtki.

Uistinu smatramo da je došlo vrijeme da zajedničkim snagama umanjimo potencijalnu štetu koja je prouzročila ova situacija. Svjesni situacije u kojoj su se poduzetnici našli, želja nam je onima kojima je to najpotrebnije, osigurati pomoć u vidu naše ekspertize i posla kojim se bavimo. Iz ovoga svi moramo izaći jači i stabilniji kako bismo napokon nastavili s uobičajenim poslovanjem i životom. To je zapravo i pozadina ove ideje. Iako smo u potpunosti svjesni da pojedine poduzetnike ne možemo izvući iz krize, možemo im barem pomoći te poduzeti sve što je u našoj moći da ubrzamo izlazak iz ove nepovoljne situacije sa što manjom štetom za poslovanje.

Vjerujemo da ćemo našim nastojanjima potaknuti i druge da se priključe ovakvim inicijativama te da zajednički aktivno počnemo sudjelovati u kreiranju pozitivnih promjena, ne samo poslovnih, već i promjena društvene klime u Hrvatskoj. Vjerujemo da smo na dobrom putu.

I TO NIJE SVE: kreativci u pomoć poduzetnicima Društveno odgovorno poslovanje u Hrvatskoj - Dop.hr