Savjetnik Renaulta i L’Oreala Pascal Beucler na 11. Konferenciji HUOJ-a

20.10.10. | Iz medija

poslovni.hr, 13. listopad 2010.

U Zagrebačkom kinu Europa će se 28. listopada održati 11. Konferencija za odnose s javnošću Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) pod medijskim pokroviteljstvom Poslovnog dnevnika, a na kojoj će gostovati Pascal Beucler, viši potpredsjednik i glavni strateški direktor MS&L Group koji je ujedno i predavač na CELSA (Paris IV Sorbonne) i HEC (French Business College).

Da je Beucler je jedan od najvećih stručnjaka na području strateškog komuniciranja pokazuje i podatak da se među njegove klijente ubrajaju kompanije poput French MoD, Hachette, Renault, L’Oréal, Carrefour, Thomson, Vivendi, SFR, Nestlé, P&G, Club Med, BNP Paribas, Dassault Systemes, Suez ili Editis.

“U atraktivnom predavanju o društveno odgovornom poslovanju i promjenama u doba krize, Pascal Beucler problematizira brojne vrijednosti koje smo do sada uzimali zdravo za gotovo a koje sve više nestaju”, kaže programska direktorica Konferencije Ksenija Renko. Naime, Beucler smatra da je danas najvažnije spoznati što može motivirati ljude. Također, ističe da je potrebno preispitati i neke od najdubljih uvjerenja vezanih uz potrošnju i rast.

Među mnoštvom zanimljivih temama o kojima će biti govora na 11. Konferenciji HUOJ-a svakako se ističe okrugli stol pod nazivom “Društvena odgovornost tvrtki u doba recesije”. U raspravi o stanju društvene odgovornosti tvrtki u Hrvatskoj, predstavnici poslovnog sektora i civilnog društva te stručnjaci za društveno odgovorno poslovanje polemizirat će o tome mora li se recesija odraziti na društveno odgovorno poslovanje tvrtki tako da ga uspori i smanji mu razmjere, pa i one financijske, ili su upravo baš ovakva vremena prilika za afirmaciju, promociju i ekspanziju strateškog DOP-a.

“Zaključci diskusije trebali bi nam pomoći da pronađemo pobjedničku soluciju za uspješno interno komuniciranje i razvijanje programa društveno odgovornog poslovanja u Hrvatskoj u doba recesije, te da saznamo odgovore je li recesija kočnica ili prilika za DOP i koji su sve mogući oblici provedbe DOP-a u uvjetima recesije”, rekla je Renko.

Na konferenciji će sudjelovati i Dejan Verčič, osnivač Digitel Pristop i predavač na Sveučilištu Ljubljani i u Luganu, a predstavit će rezultate Europskog komunikacijskog monitora (ECM) koji je najveće godišnje međunarodno istraživanje o strateškom komuniciranju. O Komuniciranju u gospodarstvu u doba krize govoriti će Nadan Vidošević, Predsjednik HGK i Predsjednik Uprave Kraša kao i mnogi drugi zanimljivi predavači.